دوره مجازی اندروید (جلسه 3): آموزش مفاهیم پایه برنامه نویسی در جاوا - قسمت اول

- visibility ۵۳ mode_comment

به نام خدا و سلام. در خدمت شما هستیم با قسمت اول آموزش جاوا. توی این جلسه در مورد مفاهیم پایه برنامه نویسی در جاوا صحبت می کنیم.

 

در این جلسه خواهیم دید :

  • معرفی زبان جاوا
  • ساختار کد نویسی در جاوا
  • مفهوم identifier
  • مفهوم پکیج
  • مفهوم modifier
  • تعریف کلاس در جاوا
  • تعریف متد در جاوا
  • انواع داده در جاوا ( primitive و reference data type )
  • ایجاد متغیر
  • انواع متغیرها در جاوا
  • عملگرهای پایه
  • عملگرهای حسابی
  • عمگرهای رابطه ای
  • عملگرهای منطقی
  • عملگرهای انتسابی
  • عملگر شرطی
  • عملگر instanceof
  • حلقه یا loop
  • روش های تصمیم گیری در جاوا

لینک سایت TutorialsPoint

info توجه

این مطلب یک جلسه از دوره آموزش اندروید می باشد و برای مشاهده آن باید در دوره ثبت نام کنید.

ثبت نام در دوره آموزش اندروید

comment دیدگاه کاربران
بهزاد صابری

سلام چند تا سوال داشتم از استاد ممنون میشم پاسخ بدهند :
١. کدام زبان براى اپلیکشن نویسى گیم سازگارى(compatible ) بهترى براى اجرا در platform هاى مختلف دارد؟ و یا چه جورى میشه سازگار کرد؟
٢. براى بازى هاى ساده کدام زبان و براى بازى هاى پیچیده کدام زبان پیشنهاد میشود؟
٣. کدام پلتفورم قوى تر براى اجراى بازى و با چه زبانى بهتر است؟
۴. کدام زبان ها میتواند با زبان هاى دیگر join شود؟
٣. و در آخر پیشنهاد خود شما براى برنامه نویسى گِیم همراه با انیمشن قوى چیست؟

سعید شاهینی

سلام
پاسخ سوال 1: بنده تخصصی در زمینه بازی سازی ندارم، ولی پیشنهادم زبان C++ یا C# است.
پاسخ سوال 2: برای بازی های ساده C# و برای بازی ها پیچیده C++
پاسخ سوال 3 و 4 رو نمی دونم

نیاز به لاگین

برای ارسال دیدگاه و یا پرسیدن سوال خود در این قسمت، باید در سایت لاگین شوید.
1 2 3