
تگ شده : طراحی سایت, طراحی سایت در تهران, طراحی وب سایت
نویسنده | پست |
---|---|
چهارشنبه ، ۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۱۷ ق.ظ # | |
mary mor Subscriber
0 پست67 تاپیک
|
اپلیکیشن ها امروزه مانند طراحی سایت های مختلف برای رفع نیاز های متفاوتی به وجود آمده اند . این رفع نیاز ها میتواند به صورت های مختلف اتفاق بیوفتد. اما مشکلی که بسیاری از اپلیکشن های دارای طراحی سایت دارند، اینست که نمیتوانند تعامل خود را با کاربر بالا ببرند . اگر شما هم یکی از مدیران این اپلیکیشن ها هستید ونمیدانید که چگونه تعامل کاربر خود با اپلیکیشن را بالا ببرید حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید. امروزه، روز به روز سازمانهای کوچک و متوسط بیشتری برای فروش محصولات خود به این ابزار بعد از طراحی سایت متوسل می شوند. اگر یک کسب و کار، در دنیای موبایل بعد از طراحی سایت حضور نداشته باشد، نمی تواند به ترویج و رشد سریع تر کسب و کار، یا بقا در میان رقابت تنگاتنگ بازار امیدی داشته باشد. با این وجود، موفقیت و محبوبیت اپ ها را می توان بعد از طراحی سایت بر اساس واکنش و تعامل کاربران نسبت به آنها مشخص کرد. اگر اپ کسب و کار شما بی نقص باشد، کاربران به آن علاقمند خواهند شد و برای خرید از آن استفاده خواهند کرد. از طرف مقابل، کاربران از اپ هایی که مشکل و ایراد دارند استفاده نمی کنند. به علاوه، انبوهی از اپ ها در دسته بندی های متنوع وجود دارند که گزینه های بیشماری را برای انتخاب در اختیار کاربران قرار می دهند. در میان چنین رقابت تنگاتنگی، جذب کاربران برای کسب و کارها و توسعه دهندگان کار دشوار و طاقت فرسایی است. همین به نوبه خود دلیل اصلی تولید اپ های عاری از ایراد و کاربرپسند است تا تجربه کاربری بهتری فراهم شده و مشتری های بالقوه بیشتری به بالفعل (conversion) تبدیل شوند. کاربران نیز به طور مستمر از چنین اپ های بی نقصی برای برطرف کردن نیازها و خواسته های خود استفاده خواهند کرد. تبلیغات و ارائه مشوق تجربه کاربری باید به خاطر داشته باشید که اگر اپ شما از نظر طراحی یا ویژگی های خود ایرادی داشته باشد، پیچیده باشد، سرعت مناسبی نداشته باشد و گشت و گذار در آن آسان نباشد، مورد استقبال هیچ کس قرار نخواهد گرفت. شما باید اپ خود را به دقت بررسی و امتحان کنید و در صورت وجود هرگونه ایراد، فورا به رفع آن بپردازید تا تجربه کاربری بهتری را رقم بزنید.5 روش برای افزایش تعامل کاربران با اپ ها بروزرسانی و اعلان های فوری (Push Notification) شما هم برای حفظ تعامل مستمر و علاقه کاربر و همچنین به منظور غلبه بر رقبا، باید اپ خود را مطابق با این تغییرات به روز رسانی کنید. به علاوه، می توانید اطلاع رسانی نسبت به نسخه های جدید و توصیه به کاربر برای بروزرسانی اپ خود را از طریق اعلان های فوری به اطلاع وی برسانید. باید در نظر داشته باشید که استفاده از اعلان های فوری، روشی برای تعامل، اطلاع رسانی و جلب توجه کاربران است. نظرات و نقد بررسی اپ ویژگیهای مفید و کاربردی برای اپ فروشگاهی |
برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .