پنج نکته برای سئو بهتر توضیحات متا

این تاپیک 1 پاسخ و 2 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  سمانه کریمی ،‏ 10 ماه و 1 هفته پیش .

۲۶۳ visibility
نویسنده پست
شنبه ، ۲۸ مرداد ۱۳۹۶     ۱۲:۱۱ ب.ظ #


ehsan nasr

Subscriber
2 پست126 تاپیک

در این بخش نکاتی برای بهینه سازی تگ توضیحات متا و بالابردن CTR به شما معرفی میکنیم.

1- یکتا بودن توضیحات متا
بهترین کار نوشتن توضیحات متا برای صفحه اصلی و صفحات داخلی بصورت مجزا و متفاوت از یکدیگر است. زمانیکه گوگل متوجه یکسان بودن توضیحات متا در چند صفحه میشود آن را در گوگل وبمستر هایلایت میکند، شما میتوانید این اطلاعات را در بخش زیر از گوگل وبمستر پیدا کنید:
Google Webmaster Tools > Optimization > HTML Improvements
متفاوت بودن توضیحات متا برای دو صفحه تجربه کاربری (UX) بهتری را برای بازدیدکنندگان سایت شما بهمراه خواهد داشت، با توجه به اینکه هر صفحه محتویات خاص خود را دارد یکسان بودن توضیحات متا معنی منطقی نخواهد داشت. گاهی اوقات نوشتن توضیحات متا برای هر صفحه بصورت جداگانه ممکن نیست، بخصوص برای سایت‌هایی که بیش از 1000 صفحه دارند، در این موارد توضیحات متا را برای صفحه اول و صفحات اصلی سایت خود کامل کنید.

2- تعداد کاراکتر توضیحات متا
تعداد کاراکترهای توضیحات متا هیچ محدودیتی ندارد ولی از آنجایی که گوگل تنها 150 تا 170 کاراکتر را در صفحه نتایج خود از توضیحات متا سایت شما قرار نشان میدهد، با قراردادن کلمه کلیدی خود در ابتدای توضیحات متا آن را بهینه کنید. سعی کنید جملات خود را جذاب نوشته تا احتمال کلیک کاربران بر روی آن‌ها را افزایش دهید.

3- کلمات کلیدی در توضیحات متا
برای استفاده از جایگاه کلمات کلیدی در توضیحات متا محدودیتی وجود ندارد ولی توصیه میشود که بیش از یک یا دو کلمه کلیدی در آن استفاده نکنید. در صفحه نتایج گوگل کلمات کلیدی موجود در تگ توضیحات متا بصورت پررنگ تر نشان داده میشوند و این امر شما را در جذب بازدیدکنندگان بیشتر یاری میکند.

4- از کاراکترهای ریاضی استفاده نکنید
موتورهای جستجو کاراکترهایی مانند +، – و ” را بعنوان کد HTML میشناسد، در صورت استفاده از این حروف در توضیحات متا ممکن است گوگل آن را بعنوان کد شناسایی کند و به کل نادیده بگیرد. برای بهینه کردن توضیحات متا باید از متون ساده استفاده کنید.

5- بازتابی از تجارت شما
توضیحات متا باید به شکلی باشد که در میان رقبا بازدیدکنندگان را به سمت سایت شما بکشد، اطلاعاتی متفاوت و تخصصی مربوط به تجارت خود را در کنار کلمات کلیدی مربوط به آن در توضیحات متا قرار دهید تا محتوای متفاوتی را ارائه داده باشید. به مثال بلیط هواپیما برمیگردیم، اگر تخفیف یا پیشنهاد ویژه‌ای دارید حتما آن را در 160 کاراکتر اول توضیحات متا قرار دهید.
در پایان توجه داشته باشید که با توجه به سیاست‌های جدید گوگل بدون استفاده از توضیحات متا هم امکان موفقیت دارید ولی با استفاده درست از آن شانس بیشتری خواهید داشت.

0  تشکر
شنبه ، ۲۸ مرداد ۱۳۹۶     ۱:۵۵ ب.ظ #


سمانه کریمی

Subscriber
1 پست0 تاپیک

با سلام. دوستان ایا از 2017 به بعد تغییری در میزان تکرار کلمات کلیدی در متن صفحه رخ داده است؟ تا قبل از 2017 صفحه مربوط به مقالات حسابداری ترجمه شده سایت ما در صدر نتایج گوگل نمایش داده می شد ولی بعد از ان به پایین کشیده شده است. لطفا به ادرس زیر مراجعه کنید و ببینید که ایا چگالی لغات کلیدی در متن مناسب است؟ لغت کلیدی این صفحه : مقالات ترجمه شده حسابداری است.

https://www.ir-translate.com/pu/Fields.aspx?id=187

0  تشکر
پست 1 تا 2 (از مجموع 2 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .