نرم افزار CRM چیست؟

این تاپیک 0 پاسخ و 1 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  Neda Amr ،‏ 10 ماه پیش .

۲۹۰ visibility
نویسنده پست
دوشنبه ، ۳۰ مرداد ۱۳۹۶     ۴:۴۶ ب.ظ #


Neda Amr

Subscriber
0 پست1 تاپیک

واژه CRM مخفف ( Customer Relationship Management Software) به معنای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که متشکل از  مجموعه ای از ابزار ها ،فرایندها و اقداماتی است که سازمان برای: شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتریان بکار می گیرید.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) به عنوان یک ابزار جامع، سازمان را قادر به شناسائی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور از طریق ایجاد و حفظ روابط بلندمدت می سازد. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.
نرم افزار(CRM) اطلاعات و اسناد مشتری را درون یک پایگاه داده جمع آوری می کند تا کارمندان یک سازمان بتوانند به آسانی به آنها دسترسی داشته و این اطلاعات را مدیریت کنند. در حقیقت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، نرم افزاری یکپارچه برای مدیریت ارتباط با مشتریان توسط کسب و کارها می باشد.
با استفاده از امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری قادر خواهید بود به سادگی روابط خود را با مشتریان گسترش داده و با تحلیل رفتار آن ها، اقدامات مناسب بعدی را برنامه ریزی کنید. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با ارائه راهکارهای یکپارچه، به سازمان شما در افزایش فروش، حفظ مشتریان، افزایش وفاداری مشتری، جذب مشتری جدید و ارائه خدمات پس از فروش مناسب، یاری می رساند.

آمار Google Trends نشان دهنده آن است که در سال های اخیر جستجوی کارشناسان و مدیران ایرانی در حوزه نرم افزار CRM در اینترنت به شدت در حال افزایش می باشد و بسیاری از فعالان کسب و کار در ایران اهمیت این ابزار سودمند را درک کرده اند.
آمار Google Trends نشان دهنده آن است که در سال های اخیر جستجوی کارشناسان و مدیران ایرانی در حوزه نرم افزار CRM در اینترنت به شدت در حال افزایش می باشد و بسیاری از فعالان کسب و کار در ایران اهمیت این ابزار سودمند را درک کرده اند.
مزایای اصلی استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

توانایی هدف قرار دادن مشتریان سود آور
ارائه یکپارچه در سراسر کانال
بهبود کارایی و اثر بخشی نیروی فروش
پیام های بازاریابی فردی
محصولات و خدمات سفارشی و بهبود ارائه خدمات
بهبود کارایی و اثر بخشی خدمات به مشتری
بهبود قیمت
افزایش بازدهی و اثربخشی مراکز تلفنی تماس با مشتری
ارائه محصولات جنبی موثرتر
یاری رسانی به نیروهای فروش برای عقد سریعتر قراردادهای فروش
تسهیل در فرایندهای فروش و بازاریابی
افزویش مشتریان جدید
افزایش گردش مالی مشتریان
پاسخگویی سریع به درخواست مشتریان
فراهم کردن شرایط مراجعه مجدد مشتری
کاهش هزینه‌های تبلیغاتی
افزایش فرصت‌های بازاریابی و فروش
شناخت عمیق تر مشتری
دریافت باز خورد از مشتری و توسعه خدمات و محصولات جاری
و...

0  تشکر
پست 1 تا 1 (از مجموع 1 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .