نحوه ثبت برند

این تاپیک 0 پاسخ و 1 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  امیران ثبت امیران ثبت ،‏ 9 ماه پیش .

۱۵۳ visibility
نویسنده پست
سه شنبه ، ۳۰ آبان ۱۳۹۶     ۳:۰۰ ب.ظ #


امیران ثبت امیران ثبت

Subscriber
2 پست4 تاپیک

برای ثبت برند در کرج و کلیه استان ها باید به اداره علایم تجاری مراجعه نمود. عملیات لازم برای ثبت برند بسیار زمان بر ونیازمند  داشتن تخصص و مهارت در این زمینه است ، بدین منظور این کار را به متخصصان در این زمینه می سپارند تا بتوانند در سریع ترین زمان و با کمترین مشکلات برند خود را به ثبت رسانند .

 

مراحل ثبت برند در کرج

 

متقاضیان جهت ثبت اظهارنامه برندخود در کرج می توانید بدون مراجعه ی حضوری به اداره ی ثبت علائم تجاری و با ورود به سامانه www.ip.ssaa.ir اقدام به ثبت برند خود نمایند .
شما می بایست با کلیک  برروی لینک ثبت نام  کلیه ی مراحل را گام به گام طی کنید.
پس از پایان مراحل ،کد رهگیری را دریافت خواهید کرد و در صورت  تایید مدارک توسط کارشناس مربوطه ،دو نسخه قرارداد به آدرس شما ارسال خواهد شد.شما باید پس از امضا ی هر دو نسخه  یکی از نسخ را به همراه مدارک برابر اصل شده و فیش واریزی به آدرس مرکز ارسال کنید و پس از دریافت مدارک، مراحل ثبت شروع خواهد شد. پس از تکمیل فرم  مربوطه توسط متقاضی  در سامانه،  اداره ی مالکیت صنعتی  ،اظهارنامه را از لحاظ انطباق با شرایط و مقررات مندرج در این قانون بررسی می کند ؛ در صورتی که اداره به دلیل رعایت الزامات قانونی و عدم وجود مشابه و یا عین علامت درخواستی ، علامت را قابل ثبت بداند ، اجازه ی انتشار آگهی مربوط به آن را، صادر می کند و در صورتی که در مدارک ارسالی و یا تنظیم محتوای اظهارنامه نقصی وجود داشته باشد ابلاغیه ی رفع نقص می فرستد.

 

نکاتی درخصوص اظهارنامه ثبت برند

 

پاسخ اداره صرفاَ از طریق بخش پیگیری اظهارنامه و خلاصه پرونده قابل مشاهده است و تمامی مکاتبات در خصوص اظهارنامه از طریق همین سامانه ، امکان پذیر است.
لازم است قبل از شروع مراحل ،مدارک  مورد نیاز را آماده و آن ها را اسکن کنید.
بررسی اظهارنامه صرفاً بر اساس اولویت زمان ثبت آن ها در سامانه می باشد و لذا حضور متقاضیان محترم در اداره تاثیری در فرآیند انجام کار ندارد.
زمان تمدید برند هر 10سال یکبار است ، که شروع آن ازتاریخ ثبت اظهارنامه می باشد. با اتمام مهلت مقرر مالک می تواند با پرداخت هزینه مقرر، آن را تمدید نماید. البته لازم به ذکر است که یک مهلت ارفاقی شش ماهه از پایان دوره برای پرداخت هزینه تمدید، با احتساب هزینه تاخیر،در نظر گرفته می شود.

 

مدارک لازم برای ثبت برند

 

مدارک مورد نیازبرای ثبت برند درکرج و سایر استانها یکسان است که  این مدارک ازاین قراراند :

1.فتو کپی از مدارک شناسایی مدیر عامل شرکت (شامل شناسنامه و کارت ملی)

2.فتوکپی مدارک ثبت شرکت (آگهی تاسیس و اگهی تغییرات شرکت اعم از تغییر نام،آدرس،..)

3.فتوکپی از مجوزهای شرکت ( پروانه بهره برداری ، جواز تاسیس ، پروانه ساخت ،...)

4.رونوشت از کارت بازرگانی ( حتما به نام شرکت یا مدیر عامل شرکت باشد. )

5.روزنامه رسمی تاسیس و تغییرات شرکت

6.یک نمونه از تصویر علامت  تجاری به ابعاد 10*10

7.مهر شرکت

 

0  تشکر
پست 1 تا 1 (از مجموع 1 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .