بهبود سئو وب سایت با استفاده از روشهای ایجاد اخبار سایت

این تاپیک 1 پاسخ و 2 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  Mojtaba ،‏ 4 ماه پیش .

۱۳۷ visibility
نویسنده پست
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷     ۴:۲۰ ب.ظ #


ehsan nasr

Subscriber
2 پست142 تاپیک

دو دلیل بسیار مهم اگر رویداد قابل انتشاری در کسب و کار آنلاین شما اتفاق بیافتد، باید آن خبر را منتشر نمایید. اول از همه این که چگونه افراد از این اخبار بدون اطلاع رسانی شما چیزی بدانند؟ دوماً اخبار سایت به سئو وب سایت شما کمک زیادی خواهد کرد.
به نظر می رسد بسیاری از کسب و کارهای آنلاین فکر می کنند و بر این باورند که فقط اخبار بزرگ مانند ادغام با یک شرکت معتبر و شناخته شده و یا راه اندازی یک نوع محصول جدید است که ارزش اشتراک گذاری و انتشار در سراسر دنیای وب را دارد.
اما در واقع هر خبر "جدید" و قابل انتشاری باید با مخاطبان شما به اشتراک گذاشته شود؟
آیا به تازگی اقدام به استخدام شخصی جدید در شرکت خود نموده اید؟ آیا شرکت شما به محل جدیدی نقل مکان کرده است؟ آیا اسپانسر جدید گرفته اید و یا اتفاق جدیدی در کسب و کار شما افتاده است؟ اخبار و هر یک از این وقایع می تواند کمک زیادی به بهبود سئو وب سایت شما نماید.
اما چگونه خبر استخدام عضو جدیدی در تیم فروش شما و یا حضور در نمایشگاه صنعتی می تواند به سئو وب سایت شما کمک کند! باید بدانید که یک استخدام جدید در شرکت تان و یا یک رویداد به خودی خود و به صورت مستقیم به سئو سایت شما کمکی نخواهد کرد. اما ایجاد یک خبر مطبوعاتی که دارای موضوع مربوطه با کلمات کلیدی هدفمند است، می تواند این کار را انجام دهد.
درج خبر در طراحی وب سایت درباره کسب و کار شما کمک شایانی در جهت بهینه سازی بهتر وب سایت برای موتورهای جستجو همچون گوگل می کند
در اینجا به چند نکته در مورد چگونگی کمک اخبار سایت در بهبود وضعیت جایگاه سئو سایت اشاره می کنیم:
بهبود سئو وب سایت با استفاده از روشهای ایجاد اخبار سایت

1- ایجاد لینک برای خبر ها
تنها راه بدست آوردن توجه مخاطبین و اعضای سایت و همچنین موتورهای جستجو به مطالب و اخبار،ثبت و ارائه رویدادها به وب سایت های پخش خبر می باشد. هنگامی که اخبار و رویدادها منتشر شد، لینک آن توسط وب سایت های third party (شخص ثالث) منتشر و معتبر خواهد شد.
بدیهی است که برخی از وب سایت ها بهتر از بقیه در این امر عمل می کنند. هر چه کیفیت و محتوای آن وب سایت ها یی که اخبار را منتشر می کنند بالاتر و مرتبط تر باشد، تاثیر بهتر و بیشتری بر روی سئو وب سایت شما خواهد داشت. (همانطور که می دانید لینک هایی با کیفیت بالا به شدت مورد توجه موتورهای جستجو بوده و ارزش بسیاری نسبت به دیگر وب سایت ها دارد)
انتشار اخبار سایت به صورت آنلاین همچنین فرصت های ایجاد لینک های شبکه های اجتماعی را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. اگر مطالب و اخبار منتشر شده مرتبط با علایق افراد در شبکه های اجتماعی نیز باشد، طرفداران شما در شبکه های اجتماعی احتمالاً مطالب را اشتراک گذاری و یا توییت خواهند کرد. این "سیگنال های اجتماعی" به طور فزاینده ای نقش بسیار مهم در رنکینگ موتورهای جستجو بازی می کنند.

2- ایجاد Anchor Text
لینک هایی با کلمات کلیدی قوی به نام Anchor text بسیار مهم هستند زیرا این نوع متن ها به ربات های موتورهای جستجو که وب سایت ها را لینک به لینک بررسی می کنند، می گوید که محتوایی که در لینک های متصل به صفحات وجود دارد در چه موردی هستند. تمایز این لینک های Anchor Text در میان تمامی محتوا و مطالب منتشر شده و سراس وب بسیار مهم و ضروری می باشد.
به طور کلی سرویس های انتشار اخبار به صورت پولی، لینک های Anchor text را می پذیرد و قاعدهء آن این است که به ازای هر 100 کلمه از اخبار بابت 1 کلمهء آن هزینه دریافت می نمایند.

3- ساخت و تهیه محتوای سایت
بسیاری از وب سایت تجاری دارای یک صفحهء ویژه به نام "اخبار سایت" یا "رویدادها" هستند. اما از پتانسیل کامل آن استفاده نمی کنند و فقط لینک هایی در وب سایت های شخص ثالث به تمامی اخبار منتشر شده ایجاد می کنند.
به منظور دریافت پتانسیل بالا و دریافت تاثیرات بیشتر در سئو از انتشار اخبار سایت، چرا یک نسخه منحصر به فرد از هر یک از اخبار و رویدادها به عنوان یک صفحه در وب سایت تان استفاده نمی کنید؟
به این ترتیب فرصت استفاده از کلمه کلیدی هدفمند در آن صفحات برای شما ایجاد خواهد شد. و این کلمات کلیدی می تواند از کلماتی که در نسخه اصلی مورد هدف قرار گرفته متفاوت باشد.
رنکینگ صفحات وب سایت در موتور جستجو و البته نه کل وب سایت، صورت خواهد گرفت. بنابراین صفحهء‌ اخبار سایت محل بسیار مناسبی برای مورد هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی تر با هدف ارتقاء "جستجو" در موتور جستجو و بهبود سئو در وب سایت می باشد.

0  تشکر
جمعه ، ۲۵ خرداد ۱۳۹۷     ۳:۱۵ ق.ظ #


Mojtaba

Subscriber
1 پست1 تاپیک

مقاله خوبی بود ممنونم.
یه مقاله هم توی همین موضوع دیدم که احساس کردم به درد دوستان بخوره.
تکنیک های بالا آمدن در گوگل در اسرع وقت
سوال مکرری که از ما در وینتو پرسیده میشود این است؟

چطور میتوانیم در حداقل زمان بالا آمدن در گوگل را ممکن کنیم؟

چیزی که ثابت شده است این است که، نمیتوان انتظار داشت که در ماه های ابتدایی فعالیت، برند سایتی جدید را در ۱۰ نتیجه اول گوگل ببینید (یا در مواردی صفحه های بعدی).  اگر نکاتی را رعایت بفرمائید ممکن است این نتیجه را بگیرید. خب سوال این است که اینکار چگونه بدست میاید؟

معیارهای بالاآمدن در گوگل در زمان کوتاه چیست؟

 

_ قدم اول، نام دامنه ای است که دقیقا میبایست با کلمات کلیدی مدنظر شما منطبق باشد. با این توضیح شاید بفهمید چرا بعضی از دامنه ها قیمت بالایی دارند. البته که بهتر است بجای دامنه های .info و .biz دامنه های .com ، .net و .org انتخاب شوند، چراکه موتورهای جستجو نسبت به دامنه های مشابه و جایگزین دید خوبی ندارند. اخیرا دامنه هایی با پسوند .ir در بین کاربران ایرانی شهرت خوبی یافته اند.  جالب است که بدانید جستجوگر Bing مشکلی با انواع دامنه ها ندارد و حتی دامنه های .cc ، .ws و .tv را نیز بخوبی ایندکس می کند و در نتایج نشان میدهد؛ لذا حجم بیشتری از کلمات کلیدی شامل ترافیک آمده از این موتور می شود.

خبر بد اینکه  موتور جستجوی بینگ که مربوط به شرکت مایکروسافت است در ایران طرفدار زیادی ندارد، از اینرو توصیه نمیکنیم روی آن سرمایه گذاری کنید.

مهم: یک تجربه شخصی در مورد نام دامنه کاملا منطبق وجود دارد و آن این است که گوگل ممکن است فرض کند کاربرانی که یک کلمه کلیدی را جستجو می کنند واقعا دنبال سایت شما می گردند لذا به سایت شما اولویت بیشتری نسبت به عمر، لینک، سئو و … می دهد.

قدم دوم : روش دیگر این است که از سوی کارشناسان سئو، سایت شما برای یک جستجوی راهبردی و مشخص سئو می شود و در خارج از آن بسیاری از فاکتورهای سئو لازم است. اگر تاکنون متعجب بوده اید که چرا سایت هایی با محتوای کم در نتایج جستجو رتبه های خوبی دارند، پاسخ جستجوی راهبردی است.

طبق توضیحات بالا آیا می توانید سایت خود را در عرض مدت کم در نتایج گوگل بالاآورد؟  اغلب متخصصین سئو اشتباه رایجی را مرتکب میشوند. اشتباه آنان این است که قبل از اینکه در سایت محتوای سئو شده مناسب بگذارند و نقایص آن را پر کنند آن را در گوگل بالا آورده اند. گوگل پس از بررسی دامنه جدید، جستجوی محتوای سایت را آغاز می کند و وقتی محتوی غنی و مناسبی نیابد بنوعی برچسب غیر مفید روی سایت شما میگذارد.

از اینجهت همواره توصیه می شود که قبل از اینکه در سایت خود محصول یا محتوای سئو شده قرار دهید آن را از دید گوگل مخفی نگاه دارید.

گرفتن لینک های خارجی همواره ایده خوبی بوده است و شاید ثبت کردن سایت در سایتهای مرتبط باعث تلنگر زدن به جستجوگر باشد که یعنی شما هم هستید، در نظر داشته باشید که برای مدتی دامنه ای بدون محتوا/صفر دارید و اگر دامنه تان را از به تازگی خریداری کرده اید و برای مدت زیادی غیرفعال بوده است، اضافه کردن ابزار وبمستر گوگل شدیدا بسیار توصیه می شود. با بررسی ومستر تولز ممکن است متوجه شوید که سایت ایندکس نمی شود و در این لحظه شما می توانید در روند کار خود تغییر ایجاد نمائید.

 

یک نکته مهم اینکه در حالت معمول، شما نباید انتظار داشته باشید که سایتتان در ماه اول فعالیت به رده بالای گوگل برسد، اما بالا آمدن سریع در گوگل شدنی است و ممکن است بتوانید دسته ای از شرایط دلخواهتان را نیز ایجاد کنید. فرض کنید که می توانید نام دامنه کاملا منطبقی را بدست بیاورید، محتوای سئو شده خوب اضافه کنید و شروع به دریافت لینک های مفید کنید.

در نظر داشته باشید که همیشه بالا آمدن در نتایج گوگل در مدت کوتاه ، بالا ماندن شما را تضمین نمی کند و ما مثال های زیادی دیده ایم که به قله رنک رسیده و سپس برای شش ماه به رتبه های پایین سقوط کرده و مجددا به صفحه اول بازگشته است.

چند توصیه برای بالا آمدن در گوگل ( هرچه سریع تر ):
 

توصیه میکنیم کلمات و عباراتی را بعنوان کلمه کلیدی انتخاب کنید که از نظر معنایی ، فنی یا به هر شکل دیگه ای نزدیک به کلمات هدف هستند. انتخاب کلمات کلیدی بلند مناسب، مهمترین قسمت کار شماست.
محتوای مناسب با این نوع کلمات کیلید درست کنید.
لینک سازی در فروم ها، سایت ها و بلاگ هایی که میتونید داخلشون لینک قرار بدید
اشتراک گذاری صفحه مورد نظر در شبکه های اجتماعی

 

امیدوارم با رعایت دقیق این موارد بتونید نتیجه هرچه بهتر بگیرید و در حداقل زمان بالا آمدن در گوگل را تجربه کنید .

 

از سایت وینتو

0  تشکر
پست 1 تا 2 (از مجموع 2 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .