بررسی سئو سایت کجارو

این تاپیک 0 پاسخ و 1 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  F NS ،‏ 10 ماه و 1 هفته پیش .

۱۰۳ visibility
نویسنده پست
سه شنبه ، ۲۱ آذر ۱۳۹۶     ۸:۴۷ ق.ظ #


F NS

Subscriber
2 پست7 تاپیک

 
میزان اهمیت : معمولی
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)

مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد.

امروز با تحلیل سئو سایت کجارو، یکی دیگر از سایت های معتبر در حوزه تجارت الکترونیک که به صورت تخصصی در زمینه سفر و گردشگری فعالیت می کند، همراه شما عزیزان هستم.
همواره یکی از دغدغه های افراد در هنگام مسافرت، انتخاب مقصد مناسب می باشد. با روی کار آمدن سایت های تخصصی در رابطه با سفر و گردشگری، چالش انتخاب مکان مناسب برای افراد، به حداقل ممکن رسیده است. وب سایت کجارو با شعار بیشتر بدانیم، بهتر سفر کنیم، توانسته با جمع آوری اطلاعات مناسب در مورد مکان های دیدنی و جاذبه های توریستی ایران و جهان، بستر مناسبی را برای علاقه مندان به گشت و گذار فراهم کند.

تاریخ تحلیل: 1 مهر 1396

اطلاعات آماری

رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان): 9725

رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران): 200

پیج رنک گوگل: N/A

امتیاز سئو جهانی: 89%

تعداد بک لینک: 1239

عمر دامنه: بیش از 2 سال

محل سرور: فرانسه

رتبه محتوای بی ارزش: 65/60 که بسیار بد است.

میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز: 2/35 که برای این سایت عدد پایینی است.

میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز: 3:15 که می تواند بهتر باشد.

 

میزان محبوبیت فیسبوک:

میزان محبوبیت گوگل پلاس:

میزان محبوبیت توییتر:

میزان محبوبیت اینستاگرام:

میزان محبوبیت تلگرام:

اطلاعات تحلیلی

1. تگ عنوان دارای 26 کاراکتر می باشد که به نسبت، تعداد کمی به شمار می رود. استفاده از کلمات کلیدی در کنار اشاره به برند سایت، به بهینه شدن این تگ کمک می کند.

2. وب سایت کجارو در صفحه اصلی خود به صورت بهینه، از متاتگ های Description و Keywords استفاده کرده است. متا تگ Description دارای 141 کاراکتر می باشد و با کلمات کلیدی مناسب پر شده است. این موضوع به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا موضوع اصلی سایت را به درستی شناسایی کنند.

3. در کدنویسی قالب، از تگ تاثیرگذار h1 در صفحه اصلی استفاده نشده است. نکته جالب که در تحلیل سایت کجارو جلب توجه کرد، استفاده از تگ های به مراتب کم اهمیت، به تعداد زیاد می باشد که نیاز چندانی به استفاده از آنها نیست. همانطور که می دانیم اولویت، استفاده از تگ های h1 و h2 می باشد.

4. یکی از مواردی که موجب کسب رتبه بالا در نتایج جستجو گوگل می شود استفاده از میکروفرمت Schema.org می باشد. همچنین این قابلیت کمک می کند نتایجی که مرتبط با سوال کاربر می باشد از طریق موتورهای جستجوگر گوگل و بینگ در اختیار وی قرار گیرد. متاسفانه در بررسی کجارو متوجه شدم که از این قابلیت مهم استفاده نشده است.

5. قالب این سایت به دلیل ریسپانسیو بودن، از تمامی دستگاه های هوشمند با سایزهای متفاوت پشتیبانی می کند و تجربه کاربری خوبی را نیز در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

ادامه در نیوسئو برترین سایت آموزش سئو ایران

0  تشکر
پست 1 تا 1 (از مجموع 1 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .