استفاده از گوگل آنالیز در طراحی سایت

این تاپیک 0 پاسخ و 1 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  میلاد اخوان ،‏ 9 ماه پیش .

۱۵۶ visibility
نویسنده پست
چهارشنبه ، ۱ آذر ۱۳۹۶     ۹:۵۶ ق.ظ #


میلاد اخوان

Subscriber
0 پست71 تاپیک

سامانه گوگل آنالیز که یکی از سامانه های بسیار خوب برای بررسی و آنالیز ترافیک ورودی به وبسایت هاست که بعد از طراحی سایت باید مورد استفاده قرار بگیرد . این ابزار که برای وبمستران بسیار آشناست با قابلیت های خوبی همراه است .
آنالیز یا آنالتیکس به معنی تجزیه و تحلیل است و تحلیلهای گوگل به ابزارها و امکانات هنری مجهز شده اند که میتوانند به مقدار زیادی اثرگذاری بازاریابی آنلاین شما را ارتقا ببخشند. به جز این، میتوانید به منبع عظیم اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید که آگاهی از انها برای کسب و کارتان یک امر بسیار ضروریست . از طریق انها میتوانید به نقاط ضعف و قوت کمپین بازاریابی تان پی ببرید و تغییرات لازم رو در جهت بهتر کردن اوضاع و جلب رضایت مشتریها به عمل بیارید.
خب اگر طراحی سایت خود را انجام دادید و همه چیز را مهیا کردید برای حضور کاربر در وبسایت خود باید بگم بیشتر راه را رفتید .

میزان بازدهی فعالیت های خود را میتوانید چک کنید

یکی از جدیدترین ویژگیهای این ابزار تجزیه و تحلیلهای اجتماعی است. با افزایش اهمیت فعالیتهای اجتماعی، بازاریابی اجتماعی هم در جهان امروز برای یک وبمستر بعد از طراحی سایت بخش مهمی از بازاریابی آنلاین را تشکیل میدهد.
کمپین اجتماعی شما باید یک یا چندتا از شبکه های اجتماعی خاصی که در کشورمان که بیشترین طرفدار را دارند در بربگیرد ؛ مثلا فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، لینکدین و گوگل پلاس. ردیابی همه فعالیتهای شبکه های اجتماعی حتی برای بازاریابهای حرفه ای هم کار مشکل و زمان بری است !
اما خوشبختانه گوگل آنالتیکس ابزاری برای ردیابی عملکرد هر یک از شبکه های اجتماعی در کنار هم در یک داشبورد معرفی کرده که میتواند در وقت و هزینه های شما تا حد زیادی صرفه جویی کند.

اگر طراحی سایت ریسپانسیو کار کرده باشید ، حتما اثر موبایل را در سایت خود میبنید !

با وجود گجت های هوشمند بیشتر وبگردی ها با همین دستگاه ها انجام میشود و به همین دلیل وبمستران در طراحی سایت خود ، ویژگی ریسپانسیو را در نظر میگیرند .
با قابلیت جدیدی که گوگل آنالتیکس برای موبایل فراهم کرده ، میتوانید اثر کاربرهای موبایل را بر روی کسب و کار آنلاین تان بررسی کنید. اگه اکثر ترافیک تان از موبایل است یا بهتر بگم کاربر موبایلی بیشتری دارید، دلیل کافی برای بهینه سازی وب سایت تان برای کاربرهای موبایل دارید. این قابلیت میتواند عملکرد برنامه های موبایلی از جمله دانلودها و فعالیتهای بازدیدکننده ها رو اندازه بگیرد .

عملکرد تبلیغات خود را بررسی کنید

تبلیغات آنلاین شانس موفقیت شما را به اندازه زیادی افزایش میدهد و میتوانید در مقایسه با کسانیکه تبلیغات نداشتند، در کمپین های بازاریابی تان جلوتر از رقبا باشید. اما این هم بستگی به اثرگذاری کمپینهای تبلیغاتی شما نیز دارد. تجزیه و تحلیل تبلیغات (advertising analytics ) به شما امکان ردیابی کانالهای تبلیغاتی مختلفی مثل تبلیغات روی موتورهای جستجو، روی شبکه های اجتماعی، بنرها و ایمیلها رو میدهد.
این قابلیت با کمپین ادوردز هم ترکیب شده و در نتیجه میتوانید به راحتی متوجه شوید که کدام کلیدواژه هابهتر کاربران شما را به مشتری تبدیل میکنند . اگر با ادوردز بازاریابی میکنید، میتوانید تگ گذاری کمپین خود را خودکار کنید تا به وضوح نرخ تبدیل به مشتری مکانهای مختلف تبلیغ و صفحات فرود مختلف رو ببینید.

 

0  تشکر
پست 1 تا 1 (از مجموع 1 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .