SLA در نرم افزار Microsoft Dynamics CRM

این تاپیک 0 پاسخ و 1 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  مینا 1378777 ،‏ 5 ماه پیش .

این تاپیک تاکنون 127 بازدید داشته است .

نویسنده پست
یکشنبه ، 10 جولای 2016     4:22 ب.ظ #


مینا 1378777

Subscriber
2 پست2 تاپیک

در نسخه Microsoft Dynamics CRM 2015، ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت و جذابی اضافه شده است که یکی از مهم‌ترین آنها، توافق‌نامه سطح خدمات (Service Level Agreement) و به اختصار SLA می‌باشد. در واقع مایکروسافت داینامیک 2015CRM، منجر به ایجاد فرصت بیشتر برای مدیریت بهتر فعالیت‌ها و خدمات می‌شود. یک SLA، سطوح مختلف یک سرویس و خدمت را برای مشتری مشخص می ‌کند. هر یک از این سطوح سرویس می‌توانند وابسته به مجموعه‌ای از عوامل مختلف باشند. در یک سازمان، به واسطه تعریف SLA، شما می‌توانید از روند ارائه خدمات به مشتریان خود اطلاع پیدا کنید و در جهت هر چه بهتر کردن آن، برنامه‌ریزی نمائید. در مقابل SLA، فرصتیرا برای سازمان شما فراهم می‌کند که اگر سطح انتظارات شما به خوبی محقق نشود، از طریق بستر ایجاد شده امکان نظارت مستمر و پیدا کردن نقاط ضعف تسهیل یابد.

یکی از نقاط قوت مایکروسافت Dynamics CRM 2015 در تعریف SLAهای چند گانه ...

ادامه مطلب

1  تشکر
پست 1 تا 1 (از مجموع 1 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .