Page ination

این تاپیک 6 پاسخ و 5 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  مینا 1378777 ،‏ 3 ماه و 2 هفته پیش .

این تاپیک تاکنون 32865 بازدید داشته است .

تگ شده :  

نویسنده پست
جمعه ، 8 مارس 2013     10:55 ب.ظ #


sana_esi

Subscriber
VIP
72 پست34 تاپیک

من برای صفحه بندی اطلاعات از این کد استفاده  کردم

 
<?php
include("db.php");

function page($table,$theme,$items) {

$offset=$_GET[$table] ;

$page_items = $items ;

$query ="select * from   news order by code asc limit $offset,$page_items";
$result=mysql_query($query)or die ("اشکال در دریافت اطلاعات");
while ($fetch=mysql_fetch_array($result))
{

$item = $fetch['title'];

$out = str_replace("[page_item]",$item,$theme) ;

print $out ;

}

}

function links($table,$theme,$items) {

$sql = mysql_query("select * from news ") or die (mysql_error());

$num = mysql_num_rows($sql) ;

$pages = $num/$items ;

for ($i=0 ; $i<=$pages ; $i++) {

if ($i !='0') {
$of = $i*$items-1;
}
else {
$of = $i*$items;
}
$out = str_replace("[table]",$table,$theme) ;
$out = str_replace("[offset]",$of,$out) ;
$out = str_replace("[page]",$i,$out) ;
print $out ;
}

}
$theme = " [page_item]
n";
page("news",$theme,"5") ;

$theme = "[page] - " ;

links("news",$theme,"5") ;

$theme = "[page_item]
n";
page("news",$theme,"5") ;
$theme =  "[page] - " ;

links("news",$theme,"5") ;

?>
ولی توی تابع functionدر query که میگیره از limit $offset,$page_items اشکال میگیره
به اون تاپیکی هم که در این مورد بود مراجعه کردم ولی از اون هم نتونستم استفاده  کنم
لطف کنید راهنمایی کنید.با تشکر

4  تشکر
جمعه ، 8 می 2015     6:02 ب.ظ #


rahim rahimi

Subscriber
4 پست0 تاپیک

ببین من یه توضیح میدم امید وارم خوب باشه

اول باید تعداد محصول یا هرچس رو در بیاری

$list_query= "SELECT count(*) as tedad FROM eachproduct";
$list_result = mysqli_query($connection,$list_query);
$row=mysqli_fetch_assoc($list_result);
$perpage = $_SESSION['perpage'];

بعدش باید طبق طراخی خودیت یه جوری بفهمی الان کجای این صفخه هستی اولشی یا نه چند تایی دیدی ؟

if(isset($_GET['pagestep']) & !empty($_GET['pagestep'])){
$pagestep = $_GET['pagestep'];
}else{
$pagestep=0;
}

و البته باید تغداد کل صفحات رو هم در بیارید بسته به نمایش در هر صفحه

$pagees = ceil($row['tedad'] / $perpage);

بعد باید طبق اینا محصول با هرجی رو کوری بگیری

$list_query= "SELECT * FROM eachproduct WHERE products_id=$chek_id LIMIT $pagestep,$perpage ";

تا اینجا میشه لیست بسته به صفحه البته کد کامل نیست و باید بسته به اسم دیتا بیس و .. تغیرش بدی

 

بعد میرسی به لینک انتخاب صفحه که باید زیر یا روی جدولی یا هر جا میحوای بزاری

for($i= 1; $i <= $pagees ; $i++){
$next = $perpage * ($i-1);
if(@$_GET['pagestep']==$next){
echo "<i> $i</i>";
}else{
echo " <a rel="nofollow" href='index.php?page_id=12&work=4&pagestep=$next'>$i</a> ";
}
}

 

موفق باشی

gowebsite.ir

 

3  تشکر
شنبه ، 8 آگوست 2015     7:02 ب.ظ #


N4H

Subscriber
43 پست0 تاپیک

<p>1</p>

3  تشکر
شنبه ، 8 آگوست 2015     8:08 ب.ظ #


N4H

Subscriber
43 پست0 تاپیک

<p>1</p>

3  تشکر
چهار شنبه ، 12 آگوست 2015     2:26 ب.ظ #


hik e.s

Subscriber
4 پست1 تاپیک

چه جالب..خیلی ممنون.من یه سایت در زمینه دوربین مداربسته دارم.خیلی برام اینجور مطالب جذابه

3  تشکر
سه شنبه ، 23 آگوست 2016     6:32 ب.ظ #


مینا 1378777

Subscriber
2 پست2 تاپیک

(کارکردهای نرم افزار خدمات پس از فروش)

امروزه مصرف کنندگان با سیل عظیمی از محصولات و خدمات مواجه‌اند و مشتریان سازمان‌ها برای انتخاب یک محصول یا خدمت از بین هزاران گزینه مشابه در این اقیانوس پرتلاطم، بیش از پیش نیاز به اطلاع‌رسانی و پاسخگو بودن سازمان‌ها دارند. در واقع یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان در حین تصمیم به خرید، اطمینان از شرایط بعد از خرید یا خدمات پس از فروش سازمان‌ها می‌باشد. آن‌ها می‌خواهند به وضوح از پاسخ سوالاتی نظیر موارد زیر آگاه شوند:

 

- محل دقیق دریافت خدمات برای آن‌ها کجا خواهد بود؟

- حداقل زمان انتظار برای دریافت خدمات به چه میزان است؟

- در صورت خرابی و یا عدم رضایت از محصول خریداری شده، شرکت فروشنده چگونه پشتیبانی خواهد کرد؟

از آن‌جا که هر گونه تردید و عدم وجود اطلاعات شفاف درمورد خدمات پس از فروش، می‌تواند روی تصمیم مشتریان برای خرید موثر باشد، لذا برای تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و همچنین کانال‌های خدماتی و شرکای راهبردی یک سازمان، به منظور اطمینان از عملکرد صریح و پویای بخش خدمات و ایجاد هماهنگی بین موجودیت‌های خدماتی مختلف، برخورداری از نرم افزار خدمات پس از فروش کارا و موثر جهت تثبیت موقعیت خود و کسب مزیت رقابتی در کنار رضایت مشتریان بسیار حائز اهمیت است. موضوع خدمات پس از فروش برای هر سازمانی که به نوعی عرضه کننده محصول و یا ارائه دهنده خدمات است صدق می‌کند.

اکنون بدون وارد شدن به مباحث فنی برنامه‌نویسی نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش، تنها به چند مورد از مزایایی که این راهکار برای سازمان‌ها خواهد داشت، اشاره می‌کنیم:

- مکانیزه کردن فرایندهای خدمات پس از فروش با توجه به دستورالعمل های سازمانی

- مدیریت وظایف کارکنان در حوزه خدمات پس از فروش

- کاهش استفاده از کاغذ و افزایش دقت و صحت داده‌ها

- کاهش زمان انتظار مشتری و افزایش رضایتمندی از طریق پاسخگویی درست و در زمان مناسب

- افزایش نرخ بازگشت سرمایه از طریق کاهش زمان ارائه خدمات به مشتریان

- مدیریت منابع و سرمایه‌های سازمان و بهینه سازی استفاده از منابع در جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان، با توجه به اولویت‌های کاری سازمان

- کاهش بازدید یا تماس‌های تکراری برای مشتریان

- تسهیل ردیابی فوری و افزایش خدمات ملموس

- کاهش زمان کلی پاسخگویی به مشتری (Turn Around Time یا به عبارتی (TAT))

- تسهیل بهینه‌سازی موجودی خدمات و در دسترس بودن در سراسر کانال خدمات

- بهبود قابل ملاحظه تجربه و رضایت مشتری و افزایش وفاداری به برند (Brand Loyalty)

- کاهش کلی هزینه‌های عملیاتی خدمات و بهبود جریان نقدینگی

همانطور که ذکر شد، توجه سازمان‌ها به مقوله خدمات پس از فروش فواید متعددی را به دنبال خواهد داشت که رضایت مشتریان، افزایش نرخ بازگشت سرمایه، تسهیل فرایندهای سازمانی، تسهیل فرایندهای خدمت رسانی به مشتریان و سامان‌دهی نظام خدمت رسانی سازمان، نمونه‌هایی از آن‌هاست. امروزه سازمان‌ها می‌توانند با به کارگیری نرم افزارهای توانمند در حوزه خدمات پس از فروش، بسیاری از نیازهای خود در این حوزه را پوشش دهند. در مقاله‌های آتی، ویژگی‌های یکنرم افزار خدمات پس از فروش مناسب را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

3  تشکر
یکشنبه ، 28 آگوست 2016     4:08 ب.ظ #


مینا 1378777

Subscriber
2 پست2 تاپیک

موضوع: "پیاده سازی مرکز ارتباطات مردمی (CRM) سازمان تامین اجتماعی توسط شرکت سامانه های مدیریت"

شرکت سامانه های مدیریت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و در جهت ایجاد ارزش بیشتر برای بیش از 40 میلیون مخاطب سازمان تامین اجتماعی، اقدام به طراحی، تولید و پیاده سازی سامانه ارتباطات مردمی (CRM) سازمان تامین اجتماعی نمود. این سامانه با حضور جناب آقای دکتر ربیعی، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جناب آقای دکتر نوربخش، ریاست محترم سازمان تامین اجتماعی، در هفته تامین اجتماعی افتتاح شد و مورد استقبال گسترده رسانه‌ها قرار گرفت...

 

3  تشکر
پست 1 تا 7 (از مجموع 7 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .