چرا تقویم محتوای شبکه‌های اجتماعی مهم است ؟

این تاپیک 0 پاسخ و 1 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  http:// www.avadis.net ،‏ 1 ماه و 3 هفته پیش .

این تاپیک تاکنون 77 بازدید داشته است .

نویسنده پست
سه شنبه ، 18 اکتبر 2016     1:19 ب.ظ #


http:// www.avadis.net

Subscriber
0 پست13 تاپیک

اینکه شبکه‌های اجتماعی می‌توانند، به شیوه‌ای بسیار مؤثر نرخ تبدیل شما را زیاد کنند، حرف افراطی نیست. در این باره بهتر است که به آمار بازاریابان و خریداران مراجعه کنیم:
۷۴ درصد از بازاریابان مدعی‌اند که حدود ۶ ساعت کار در شبکه‌های اجتماعی در هر هفته، توانسته تأثیر بسیار مثبت بر روی افزایش فروش محصولات و خدماتشان داشته باشد.
۷۸ درصد از کاربران شبکه‌های اجتماعی در آمریکا نیز معتقدند که شبکه‌های اجتماعی در خریدهایشان نقش مثبت داشته است.
شما برای اینکه فعالیتی مستمر و منظم داشته باشید که نرخ تبدیلتان را بالا می‌برد، باید یک تقویم تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

چرا تقویم محتوای شبکه‌های اجتماعی مهم است ؟

یک تقویم تولید محتوا می‌بایست:
- باید به استراتژی تولید محتوای شما جهت دهد.
- باید زمان‌های اضافی و بی اثر فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی را به جستجوی منابع خوب اختصاص دهد.
- باید کمک کند که مطالب مفید و پر بازده و پر مخاطب تولید کنید.
- باید پروسه‌ی تولید محتوای شما را سازماندهی و بهینه کند.

شاخصه‌های یک تقویم تولید محتوای خوب چیست؟

تقویم تولید محتوا باید برای هر ماه به طور جداگانه تدوین شود. در این شیت، باید برای هر نویسنده، منابع، لینک‌ها، موضوع و جهت گیری‌ها مشخص باشد. در تقویم تولید محتوا برای هر موضوع باید مشخص شده باشد، که موضوع باید برای کدام شبکه‌ی اجتماعی پرورش پیدا کند. این شیت باید به راحتی قابل فهم، خواندن و درک باشد.

چرا ما به تقویم تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی نیاز داریم؟

دلیل اول: داشتن تقویم تولید محتوا کمک می‌کند که شما بدون ابهام بدانید که می‌خواهید چه کاری کنید و چگونه با کیفیت تمام، به طور مستمر، کار خود را انجام دهید.طبق مطالعات CMI، 60 درصد از افرادی که دارای استراتژی مکتوب هستند، توانستند در شبکه‌های اجتماعی سود بیشتری عاید خود کنند، این رقم در مقابل موفقیت افرادی که دارای استراتژی شفاهی هستند (32 درصد) بسیار قابل توجه است.
استراتژی‌ها:
- به شبکه و محتوای خود دقت کنید و ببینید کدام مطالب از طرف کاربران بیشتر مورد استقبال بوده است.
- با توجه به دیدگاه‌های آنان، و عملکردشان روی پست‌ها (لایک، نظر، اشتراک گذاری) ببینید که چه متریک‌هایی برای آنان اهمیت دارد.
- با توجه به استراتژی‌های خود، به همراه و با ادغام متریک‌هایی که از گام سوم به دست آورده‌اید، فاکتورهای مهم در تولید محتوایتان را پیدا کنید و به طور واضح بنویسید.
- در هنگام تولید محتوا از فاکتورهای تنظیم شده در گام سوم استفاده کنید.

دلیل دوم: داشتن تقویم محتوا کمک می‌کند که محتوای از دست رفته و سوخته را کنار بگذارید.
در فیس‌بوک در روزهای پنج شنبه و جمعه، کاربران ۱۸ درصد بیش از حالت‌های عادی د روزهای رسمی و کاری، تعامل داشته‌اند. در توییتر نیز فعالیت کاربران در ایام آخر هفته چشم گیرتر بوده است.
Fast company از ۳۳۰ نفر در یک نظر سنجی در مورد دردسرهای شبکه‌های اجتماعی سؤال پرسیده و به طور جالبی حدود ۲۲٫۱ درصد از آن‌ها ارسال پست‌های بیش از حد از سمت شرکت‌ها را انتخاب کرده‌اند.
استراتژی‌ها:
- تقویم محتوای خود را بر اساس تاریخ‌هایی که در کسب و کارتان مهم است، جمع کنید.
- با استفاده از زمان بندی، برای خود یاد آوری ایجاد کنید که بتوانید برای آن روزها در زمان مناسب محتوای با کیفیتی ایجاد کنید.
- روزهای تعطیلی که می‌توانند روی کسب و کار شما تأثیر داشته باشند را انتخاب کنید.

دلیل سوم:

ادامه مطلب اینجا

0  تشکر
پست 1 تا 1 (از مجموع 1 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .