سئو در سال 2017

این تاپیک 0 پاسخ و 1 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  http:// www.avadis.net ،‏ 2 ماه پیش .

این تاپیک تاکنون 99 بازدید داشته است .

نویسنده پست
پنجشنبه ، 29 سپتامبر 2016     8:21 ق.ظ #


http:// www.avadis.net

Subscriber
0 پست13 تاپیک

شاید باورش خیلی سخت باشد که زمان آنقدر با سرعت می‌گذرد و به یک‌چهارم پایانی سال ۲۰۱۶ نزدیک می‌شویم و بایدبهینه‌سازی وب‌سایت خود را بر اساس سئو وب‌سایت ۲۰۱۷ آماده کنیم. غرور، به راحتی رتبه شمارا از بین می‌برد و این موضوع،به‌شدت برای هر که تمایل به باقی ماندن در عرصه کار مدرن را دارد، دارای اهمیت است.
با توجه به اینکه ٩٣٪ از تجارب آنلاین، با جستجو اولویت‌بندی بهترین شیوه درفروش اینترنتی شروع می‌شوند، بهینه‌سازیوب‌سایت، یک امر مشهود در موفقیت وب‌سایت است. ازآنجایی‌که داریم به یک‌چهارم آخر ٢٠١۶ نزدیک می‌شویم، ایده خوبیاست که روند و توسعه‌ای که در این سال دیده‌ایم، نگاهی کنیم  تا متوجه شویم داریم به کدام سو می‌رویم. ما در این مقاله،بعضی روندهای مهم را برای شما آماده کرده‌ایم.
Schema یا وب معنایی

قبلاً در مورد اهمیت Schema بر بهینه‌سازی سایت مطالبی ارائه دادیم. استفاده از Schema Markup، با روند استفاده‌کنندگان وتغییراتی که گوگل دارد، به‌شدت حائز اهمیت می‌شود. Schema، کار موتورهای جستجو را برای درک بهتر سایت شما، آسان‌ترمی‌کند و به شما اطمینان می‌دهد که محتوای شما به‌درستی نمایش داده می‌شوند. Schema، می‌تواند وقتی گوگل تصمیم داردپاسخ‌هایی ازجمله پاسخ سریع به کاربر تحویل دهد، مفید باشد.
گوگل دوست دارد پاسخ‌هایی که به‌راحتی به کاربر کمک می‌پکند تا چیزی که دنبالش است را  پیدا کند. اخیراً، قطعه‌های کوچکیاز دستورالعمل‌ها، ویدئوها، مقالات AMP، شغل‌های محلی، آهنگ، نظرات و فیلم‌ها نمایش داده می‌شوند. البته، ممکن است این موضوع تغییر کند، ولى Schema به شما این اطمینان را به شما می‌دهد که سایت شما، همیشه آماده است.
گوگل در حال افزایش استفاده از پاسخ‌های سریع بوده، به طوری که در دسامبر ٢٠١۴، استفاده از پاسخ‌های سریع، ٢٢٪ و درابتدای ٢٠١۶، بالای ۴٠٪ شده بود. Schema می‌تواند به واضح کردن مطلب و محتوای سایت شما کمک کند. البته، ما نمی‌توانیماز روند بهینه‌سازی سایت ٢٠١٧ بدون صحبت درباره هوش مصنوعی و رتبه‌بندی هوشمند غفلت کنیم.
ازآنجایی‌که فراگیری ماشین، در حال حاضر، سومین فاکتور رتبه‌بندی مهم گوگل است، برندها باید اطمینان حاصل کنند کهوب‌سایت آنها، به‌راحتی توسط ماشین، درک می‌شود. Schema می‌تواند به تحقق این موضوع کمک کند. ازآنجایی‌که ظاهراً، هوش مصنوعی در آینده پیشرفت زیادی خواهد کرد، استفاده از Schema، می‌تواند سایت شمارا برای هر امکانی که قرار است بیاید، آماده می‌کند.
افزایش بازدهی و عملکرد و شکستن موانع
ازآنجایی‌که کاربران به‌صورت گسترده و سریع، آنلاینم بشوند و تقاضای فروش دیجیتالی، حرفه‌ای را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند، واضح است که بزرگ شدن برندها درفروش دیجیتالی، سیلوهای جداکننده‌ی دپارتمان‌های فروش دیجیتال را از بین می‌برد. کاربران موبایل‌ها، به ایمیل‌های خود دسترسی دارند. کاربران دسکتاپ، کوپن‌های شبکه‌های اجتماعی را بازخرید می‌کنند وآنهایی که بر روی تبلیغات کلیکی شما، کلیک می‌کنند، انتظار یک تجربه کاربری استوار نسبت به آن چیزی که داشته‌اند را دارند.برای دستیابی به این مشتریان، حدود ٨٠٪ از فروشندگان دیجیتال در سراسر دنیا، انتظار اداره کردن کمپین‌های پربازده رادارند وحرفه‌ای ها باید آماده این‌گونه تغییرات باشند.

ادامه مطلب اینجا

0  تشکر
پست 1 تا 1 (از مجموع 1 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .