خدمات طراحی و برندینگ

این تاپیک 3 پاسخ و 4 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  mehran valizade ،‏ 10 ماه و 1 هفته پیش .

این تاپیک تاکنون 337 بازدید داشته است .

نویسنده پست
یکشنبه ، 24 ژانویه 2016     2:06 ب.ظ #


ali ghasemi

Subscriber
0 پست1 تاپیک

برند هر سازمان , تجارت و کسب و کاری بیانگر هویت آن مجموعه است و رابطه مستقیمی با اهداف آن سازمان در راستای معرفی , بازاریابی , ارتباط با مشتریان و در نهایت فروش محصول یا ارایه خدمات دارد . به همین علت انتخاب نام و نشان تجاری متناسب , هدفمندی پروسه معرفی برند و بازاریابی برنامه ریزی شده از درجه اهمیت بالایی بر خوردار می باشد .

پروسه برندینگ نیازمند راهکارهای تفکر محور و تعریف شده ای است که تعاملی بهینه و مطلوب فی ما بین تمام فعالیت های مرتبط بـا مشتری را برای هر ســازمان ایجاد نمـاید در غیر این صــورت می تواند تاثیر منفی بر روی مخاطبین برند شما داشته باشد .

1  تشکر
یکشنبه ، 24 ژانویه 2016     3:50 ب.ظ #


reza rashidi

Subscriber
1 پست0 تاپیک

با مطالعاتی که من داشتم دریافتم که طراحی و برندینگ در چهار مرحله انجام می گردد :

طراحی و برندینگ با مطالعه بازار هدف و ایجاد شخصیت برند

طراحی Object ها و هویت درون سازمانی

طراحی برندینگ و خلق تمامی Object ها

طراحی و برندینگ با مطالعه بازار و به روز نگه داشتن برند

1  تشکر
چهار شنبه ، 27 ژانویه 2016     6:08 ب.ظ #


shayan shamloo

Subscriber
2 پست1 تاپیک

یکی از مهمترین بخش ها در طراحی برندینگ ، مطالعه دقیق بازار و شناخت ابعاد وجودی سازمان شما در آن بازار خواهد بود ، بدین معنی که پاسخ هایی مناسب ، برای سوالات زیر یافت شوند :
مشتریان این بازار چه تفاوتی برای شما با دیگر رقبایتان قائل هستند ؟
محصولات و یا خدمات شما در چه زمان و یا مکان هایی با مشتریانتان ارتباط برقرار می نماید ؟
مواد و محتوای ایجاد و یا ساخت خدمات و محصولات شما چیست ؟
در 5 سال آینده برند خود و ابعاد سازمانی خود را چگونه تصور می نمایید ؟
پاسخ سوالات فوق و تجزیه و تحلیل آنها آغاز فرایند طراحی و برندینگ برای شما خواهد بود ، در این مرحله طرح ابتدایی شخصیت اصلی برند شما به تصویر خواهد آمد .
اولین قدم در در طراحی لوگو معمولاً اتود زدن های دستی بر روی کاغذ می باشد .
که شاید این طرح ها 10 ها بار تعویض شوند ، تا جوهره وجودی در طراحی برندینگ شما شکل پیدا کند ، در این مرحله می باشد ، که یک گرافیست با تجربه می تواند عرض اندام نماید .
در نهایت به مهمترین قسمت فرآیند طراحی و برندینگ می رسیم ، حال شما باید رفتار این نوزاد نوپا را با مشتریانتان خود رصد نمایید ، آیا این کودک توانایی ارتباط با مشتریانتان را دارد ؟ سعی نمایید در گذشت زمان آن نوزاد را تربیت نمایید تا بزرگ شود . این را بدانید که " برند " شما تا زمان حیات سازمان شما نیاز به تربیت و پشتیبانی دارد .

1  تشکر
شنبه ، 30 ژانویه 2016     5:16 ب.ظ #


mehran valizade

Subscriber
2 پست0 تاپیک

به نظر من یک برند خوب باید دارای معنای بسیاری باشد نظیر ملیت , نوع خدمات یا محصول و یک طرح خاص که هیچ جا نباشد .

1  تشکر
پست 1 تا 4 (از مجموع 4 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .