اهمیت CRM موبایل

این تاپیک 0 پاسخ و 1 مشارکت کننده دارد . آخرین آپدیت توسط :  مینا 1378777 ،‏ 5 ماه پیش .

این تاپیک تاکنون 180 بازدید داشته است .

نویسنده پست
سه شنبه ، 5 جولای 2016     4:03 ب.ظ #


مینا 1378777

Subscriber
2 پست2 تاپیک

امروزه با وجود رقابت زیاد، پیشرفت فناوری و پویایی محیط، سازمان‌ها به دنبال بهبود روابط خود با مشتریانشان برای بقا و ماندگاری در بازار هستند. لذا سازمان‌ها درحال گذار از مفهوم تولید محوری به سمت مشتری محوری یا مشتری مداری می‌باشند تا از یک سو ارزش‌آفرینی بیشتری را برای مشتری فراهم آورند و از سوی دیگر بتوانند در بین سازمان‌های دیگر جهت بقا و ماندگاری، متمایز باشند. این تفکر منجر به ظهور نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM شده است. در واقع نرم افزار CRM، راهبردی است که مشتریان را به عنوان هسته اصلی کسب و کار معرفی می‌کند و از روال‌های بازاریابی، فروش، رضایت مشتری و حفظ مشتری پشتیبانی می‌کند. در سال‌های اخیر با پیشرفت فناوری، CRM سنتی جای خود را به CRM الکترونیکی و در نهایت CRM موبایل داده است و انقلابی را در محیط‌های کسب و کار ایجاد کرده است؛ به طوری‌که ابزارهای الکترونیکی و موبایل ...

ادامه مطلب

0  تشکر
پست 1 تا 1 (از مجموع 1 پست)

برای پاسخ دادن به این تاپیک باید وارد سایت شوید .